درس های ولایتمداری و ولایت پذیری
درس های ولایتمداری و ولایت پذیری
 
کربلای جبهه ها یادش بخیر

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

 

خاطره زیر از برادر و همکار عزیزمان جناب آقای سید حشمت الله حبیب پور است. این رزمنده دلاور دفاع مقدس، همینک در اداره کل گمرک بندر امام خمینی(ره) به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می نمایند.

یک شب جهت آمادگی حضور در خطوط مقدم، رزمایشی(مانور) را در آب های هورالعظیم تدارک دیدند.هر دو نفر سوار یک قایق شده و از اطراف هور آتش سنگنی بر سر مان فرو میریختند!. شدت آن به حدی بود که فکر میکردیم نیروهای عراقی در حال تیر اندازی به سمت ما هستند!.

 

یکی از مجریان مانور، نارنجکی را به درون آب پرتاب کرد، یکی از قایق ها به دلیل عدم توانائی در کنترل، در مسیر نارنجک قرار گرفته و پس از انفجار، یکی از رزمندگان غرق گردید.

رزمنده دیگری که به فن غواصی مهارت داشت، به آب پرید و پس از مدتی جستجو در زیر آب، در حالی که حالت لکنت زبان به او دست داده بود گفت:پ...پ..پیدا شد. با همکاری چند نفر از بچه ها، آن رزمنده شهید را از آب بیرون آوردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: رزمندگان، بسیجیان و کارکنان گمرک، گمرک بندر امام خمینی، خاطرات کارکنان گمرک، برادر رزمنده سید حشمت الله حبیبپور، خاطرات، خاطرات جبهه، ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 آبان 1393برچسب:خاطره رزمندگان گمرک,حشمت الله حبیب پور,, توسط رزمندگان و بسیجیان ولایتمدار
نام جبهه پایداری پذیرفته شد طرد فتنه‌گران تا توبه محتوای نامه اوباما به امام خامنه ای فتنه را علاج خواهم کرد تحلیل اختلاف علامه مصباح و رفسنجانی/1 داعس به جای داعش واکنش مخاطبان به مستند آقا رجب محمدزاده جانباز بی صورت خوش سیرت

بالای صفحه



تمامی حقوق این وبلاگ برای درس های ولایتمداری و ولایت پذیری محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.